Friday, April 6, 2012

Lelaki Kacak 2012: Siapa pemenang?

lelaki kacak
Siapakah lelaki kacak di mata anda? Tak kesahlah siapa pun, sebab ianya adalah subjektif. Yang kacak di mata anda tidak semestinya kacak di mata saya. Masing-masing ada cara menilai atau pandangan yang tersendiri.

Akan tetapi pandangan anda atau saya boleh di ubah (oleh pihak ketiga) sekiranya kita didedah secara berterusan kepada pandangan mereka. Dalam konteks internet, sekiranya kita search lelaki kacak dan gambar-gambar yang keluar adalah Brad Pitt, Aaron Aziz atau George Clooney maka lambat laun kita akan bersetuju yang mereka itu kacak.

Dalam cabaran ini saya akan cuba (dengan kuasa SEO yang saya ada kahkahkah) mengubah persepsi kacak anda dengan memaparkan gambar monyet di sebelah sebagai kacak bila anda search keywords"Lelaki Kacak" di google.com.my.

Sekiranya berjaya, selepas ini sekiranya  anda mendengar/melihat keywords "Lelaki Kacak" maka anda tidak lagi terbayang wajah Brad Pitt, Aaron Aziz atau George Clooney, sebaliknya muka monyet di atas tu akan keluar! Amacam agak-agak boleh berjaya ke?

Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja oleh Contengconteng.com, Abangensem, Cikgu Dahlia, Azri JohanDirmansyah, 1Malaysianews.net LadfeAmir.com, SEO Apps, Bluedianthus.com, Hafizmohd.com, UmarFaruq.com, 1Artikel.com, Blog Bukit Besi, Radhio.com, Blog Perniagaan Internet, Hadi Hanafee, Jomtonton.net, Muaz Lelaki Kacak, Ohcikgu.com, BloggerWanita.com, Cyza Sector, LelakiAcai.com Sabreehussin dot com, Abrablog.com dan AhmadFaizal.com.

1 comment: